Najczęściej wyszukiwane:

Strefa kandydacka

Informacje dla kandydatów z 2 ostatniej tury naboru (październik 2025) 

Szanowny Kandydacie / Szanowna Kandydatko - dziękujemy za wybór naszego Wydziału

  • kiedy złożysz dokumenty (w dniach 21-22.10.2025 ) w ciągu kilku dni na Twoim koncie IRK pojawi się status „przyjęty”,

  • następnie  wygenerujemy dla Ciebie e-mailowe konto uniwersyteckie oraz dostęp do USOSweb. Na prywatny adres @ otrzymasz informację o zakończonej procedurze. Od tego momentu w kontaktach z pracownikami Uczelni (w tym z pracownikami Centrum Obsługi Studenta - COS) należy posługiwać się WYŁĄCZNIE adresem w domenie uniwersyteckiej @edu.uni.lodz.pl,

  • wkrótce również umieścimy Twoje nazwisko we wszystkich grupach zajęciowych, jakie przewidziane są dla Twojego kierunku. Dzięki temu uzyskasz dostęp do swojego planu zajęć. Z uwagi na możliwe zmiany, plan należy kontrolować na bieżąco oraz przeglądać w widoku tygodniowym! (plan na dany tydzień może się różnic od poprzedniego),

  • na naszej stronie Wydziałowej www.eksoc.uni.lodz.pl (strefa studenta-plany studiów) możesz sprawdzić na jakie zajęcia musisz być zapisana/y,

Kod i nr grupy dla Twojego kierunku:

STUDIA NIESTACJONARNE II STOPNIA:

Ekonomia - 0600-EK1V-25/261- 1 grupa ćwiczenia, 1 gr. laboratoria

Logistyka w gospodarce - 0600-LG1V-25/26 - ustalenie grupy - kontakt z alicja@molska@uni.lodz.pl

Finanse i rachunkowość – 0600-FR1V-25/26- ustalenie grupy - kontakt z alicja@molska@uni.lodz.pl

Socjologia  - 0600-SO1V-25/26 - 1 grupa ćwiczenia, 1 gr. laboratoria

  • na naszej stronie Wydziałowej www.eksoc.uni.lodz.pl (strefa studenta-plany studiów) możesz sprawdzić na jakie zajęcia musisz być zapisana/y,

  • w celu uzyskania statusu studenta (na ten moment jesteście jedynie „wpisani na listę studentów” należy złożyć ślubowanie (tzn. podpisać elektronicznie w systemie USOSweb). W tym samym systemie należy również zatwierdzić oświadczenie o odpłatnościach na UŁ,

  • Legitymacja studencka może zostać wydana w dwóch postaciach:

    1. mLegitymacji (legitymacja wirtualna w telefonie) - wydawana będzie bez opłat wszystkim studentom posiadającym numer PESEL, do korzystania z mLegitymacji niezbędne jest posiadanie aplikacji mObywatel. Legitymacja w tej formie wydawana będzie elektronicznie bez konieczności składania wniosków.

    2. elektronicznej karty procesorowej (tradycyjna plastikowa legitymacja) - będzie wydawana odpłatnie: 

    - studentom nieposiadającym numeru PESEL, 

    - wyłącznie na wniosek studenta posiadającego nr PESEL - jako dodatkowa do mLegitymacji.

    Wpłatę za elektroniczną kartę procesową w wysokości 22 zł należy wpłacić na konto Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego na rachunek nr 07 1240 3028 1111 0010 2943 4436.

    Ważne! Osoba posiadająca PESEL może wybrać jedną lub obie formy legitymacji, bezpłatnie mLegitymację, natomiast legitymację plastikową otrzyma wyłącznie na życzenie po złożeniu wniosku i wniesieniu opłaty. 

    Osoba nieposiadająca nr PESEL musi wnieść opłatę za wydanie plastikowej tradycyjnej legitymacji.

    Wniosek o wydanie elektronicznej legitymacji studenckiej (plastikowej) możesz pobrać tutaj. Wniosek wraz z potwierdzeniem opłaty należy złożyć w Centrum Obsługi Studenta.

    Ważne sprawy techniczne:

    mLegitymacja będzie aktywna w aplikacji mObywatel po podpisaniu elektronicznego ślubowania,

  • poza zajęciami, które znajdziecie w swoich planach studiów musicie jako studenci pierwszego roku studiów odbyć jeszcze trzy obowiązkowe szkolenia e-learningowe:
    1. szkolenie BHP
    2. szkolenie z przedmiotu Prawo Autorskie 
    3. przysposobienie biblioteczne

    Szczegóły dostępu do kursów znajdziecie na stronie www.eksoc.uni.lodz.pl (strefa studenta-informacje organizacyjne- obowiązkowe szkolenia on-line).

    UWAGA! Uzyskanie zaliczenia szkolenia z BHP i Prawa Autorskiego jest warunkiem zaliczenia pierwszego semestru studiów, a czas na ich zaliczenie macie do 22.02.2026 r., czyli do końca semestru zimowego,

     

  • pamiętaj, że wszelkie formalności dotyczące toku studiów „załatwiać” będziesz w Centrum Obsługi Studentów (COS) Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego. Obsługa studiów podzielona jest wg kierunków. Wykaz pracowników COS wraz z danymi kontaktowymi znajduje się na naszej stronie Wydziałowej www.eksoc.uni.lodz.pl (strefa studenta- inne -Centrum Obsługi Studenta).

    Pokoje COS znajdują się w budynku D (wejście od ulicy POW). Przed wizytą w COS koniecznie należy pobrać „numerek”. Biletomat znajduje się na parterze na wprost wejścia do Wydziału,

     

Bądź na bieżąco!

Śledź kanały Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego czyli EkSocu

www: eksoc.uni.lodz.pl

facebook: facebook.com/w.eksoc

facebook | grupa dla studentów: „Eksoc, tu studiuję”

instagram: @eksocul

LinkedIn:https://pl.linkedin.com/school/eksoc/

youtube: youtube.com/c/wydziałekonomicznosocjologicznyuł4

 

Informacje dla kandydatów z 1 tury naboru (wrzesień 2025) 

Szanowny Kandydacie / Szanowna Kandydatko - dziękujemy za wybór naszego Wydziału

JESTEŚ „NOWY”, DOPIERO ZACZYNASZ, NIE WIESZ OD CZEGO ZACZĄĆ? KONIECZNIE ZAPOZNAJ SIĘ Z PONIŻSZYMI INFORMACJAMI, ODHACZ WSZYSTKIE PUNKTY, A POTEM TYLKO SKUP SIĘ NA NAUCE!

  • właśnie złożyłeś dokumenty. W ciągu kilku dni na Twoim koncie IRK pojawi się status „przyjęty”,

  • do końca września będziemy pracowali nad tym, aby wygenerować dla Ciebie e-mailowe konto uniwersyteckie oraz dostęp do USOSweb. Na prywatny adres @ otrzymasz informację o zakończonej procedurze. Od tego momentu w kontaktach z pracownikami Uczelni (w tym z pracownikami Centrum Obsługi Studenta - COS) należy posługiwać się WYŁĄCZNIE adresem w domenie uniwersyteckiej @edu.uni.lodz.pl. UWAGA! Absolwentom UŁ nie zakłada się nowych kont,

  • następnie umieścimy Twoje nazwisko we wszystkich grupach zajęciowych, jakie przewidziane są dla Twojego kierunku. Dzięki temu uzyskasz dostęp do swojego planu zajęć. Plany zajęć będą dostępne na koncie 
    w USOSweb przed pierwszym zjazdem. Z uwagi na możliwe zmiany, plan należy kontrolować na bieżąco oraz przeglądać w widoku tygodniowym! (plan na dany zjazd może się różnic od poprzedniego),

  • na naszej stronie Wydziałowej www.eksoc.uni.lodz.pl (strefa studenta-plany studiów) możesz sprawdzić na jakie zajęcia musisz być zapisana/y,

  • z zostałeś przyjęty/a na studia, ale to nie znaczy, że posiadasz już statusu studenta. Nabędziesz go po złożeniu ślubowania. Składanie ślubowań oraz podpisywanie oświadczeń o zapoznaniu się z warunkami pobierania opłat za usługi edukacyjne w UŁ  odbywać się będzie w formie elektronicznej w uczelnianym systemie teleinformatycznym,

  • legitymacja studencka może zostać wydana w dwóch postaciach:

    1. mLegitymacja (legitymacja wirtualna w telefonie) wydawana będzie bez opłat wszystkim studentom posiadającym numer PESEL, do korzystania z mLegitymacji niezbędne jest posiadanie aplikacji mObywatel. Legitymacja w tej formie wydawana będzie elektronicznie bez konieczności składania wniosków.

    2.  elektroniczna karta procesorowa (tradycyjna plastikowa legitymacja) będzie wydawana odpłatnie: 

    - studentom nieposiadającym numeru PESEL, 

    - na wniosek studenta posiadającego nr PESEL - jako dodatkowa do mLegitymacji.

    Wpłatę za elektroniczną kartę procesową w wysokości 22 zł należy wpłacić na konto Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego na rachunek nr 07 1240 3028 1111 0010 2943 4436,

Ważne! Osoba posiadająca PESEL może wybrać jedną lub obie formy legitymacji, bezpłatnie mLegitymację, natomiast plastikową tylko na życzenie po złożeniu wniosku i wniesieniu opłaty. 

Osoba nieposiadająca nr PESEL musi złożyć wniosek o wydanie plastikowej tradycyjnej legitymacji

Osoby, które miały wcześniej wydaną legitymację przez UŁ posługują się nią do końca kształcenia w UŁ.

  • poza zajęciami, które znajdziecie w swoich planach studiów musicie jako studenci pierwszego roku studiów odbyć jeszcze trzy obowiązkowe szkolenia e-learningowe:
    1. szkolenie BHP
    2. szkolenie z przedmiotu Prawo Autorskie 
    3. przysposobienie biblioteczne

    Szczegóły dostępu do kursów znajdziecie na stronie www.eksoc.uni.lodz.pl (strefa studenta-informacje organizacyjne- obowiązkowe szkolenia on-line).

    UWAGA! Uzyskanie zaliczenia szkolenia z BHP i Prawa Autorskiego jest warunkiem zaliczenia pierwszego semestru studiów, a czas na ich zaliczenie macie do 22.02.2026 r., czyli do końca semestru zimowego,

  • kształcenie w semestrze zimowym w roku akademickim 2025/2026 planowane jest w formie stacjonarnej.  Pierwszy zjazd odbędzie się w dniach  11-12 października 2025 roku,

  • pamiętaj, że wszelkie formalności dotyczące toku studiów „załatwiać” będziesz w Centrum Obsługi Studentów (COS) Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego. Obsługa studiów podzielona jest wg kierunków. Wykaz pracowników COS wraz z danymi kontaktowymi znajduje się na naszej stronie Wydziałowej www.eksoc.uni.lodz.pl (strefa studenta- inne -Centrum Obsługi Studenta).

    Pokoje COS znajdują się w budynku D (wejście od ulicy POW). Przed wizytą w COS koniecznie należy pobrać „numerek”. Biletomat znajduje się na parterze na wprost wejścia do Wydziału,

  • na przełomie września i października na stronie www.eksoc.uni.lodz.pl znajdziesz przydatne informacje pomocnicze: 
    1. „Przewodniki dla studentów WITAJ NA EKSOCU” stanowiący zbiór informacji najważniejszych dla studenta,
    2. formularz EkSocowy helpdesk dla studentów”, za pośrednictwem którego możesz zgłosić swój problem, a my postaramy się pomóc Ci go rozwiązać.

  • za kwestie zawiązane z zakwaterowaniem w domu studenckim (akademiku) oraz za sprawy związane ze stypendium socjalnym odpowiada Centrum Kształcenia i Spraw Osób Studiujących (CKiSOS) 
    ul. Lumumby 1/3. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie https://www.uni.lodz.pl/strony/akademiki oraz  https://www.uni.lodz.pl/strefa-studenta/wsparcie/stypendia 

Bądź na bieżąco!

Śledź kanały Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego czyli EkSocu

www: eksoc.uni.lodz.pl

facebook: facebook.com/w.eksoc

facebook | grupa dla studentów: „Eksoc, tu studiuję”

instagram: @eksocul

LinkedIn:https://pl.linkedin.com/school/eksoc/

youtube: youtube.com/c/wydziałekonomicznosocjologicznyuł

 

Studia II stopnia niestacjonarne

 

ul. POW 3/5,
90-255 Łódź

tel: 42/635 53 56
fax: 42/635 50 32

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR