- Uniwersytet Łódzki
- Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny
- Strefa kandydacka
- Informacje dla I roku
- studia II stopnia stacjonarne
studia II stopnia stacjonarne
Informacje dla kandydatów z 3 ostatniej tury naboru (październik 2025)
Szanowny Kandydacie / Szanowna Kandydatko - dziękujemy za wybór naszego Wydziału
kiedy złożysz dokumenty (w dniach 21-22.10.2025) w ciągu kilku dni na Twoim koncie IRK pojawi się status „przyjęty”,
następnie wygenerujemy dla Ciebie e-mailowe konto uniwersyteckie oraz dostęp do USOSweb. Na prywatny adres @ otrzymasz informację o zakończonej procedurze. Od tego momentu w kontaktach z pracownikami Uczelni (w tym z pracownikami Centrum Obsługi Studenta - COS) należy posługiwać się WYŁĄCZNIE adresem w domenie uniwersyteckiej @edu.uni.lodz.pl,
wkrótce również umieścimy Twoje nazwisko we wszystkich grupach zajęciowych, jakie przewidziane są dla Twojego kierunku. Dzięki temu uzyskasz dostęp do swojego planu zajęć. Z uwagi na możliwe zmiany, plan należy kontrolować na bieżąco oraz przeglądać w widoku tygodniowym! (plan na dany tydzień może się różnic od poprzedniego),
na naszej stronie Wydziałowej www.eksoc.uni.lodz.pl (strefa studenta-plany studiów) możesz sprawdzić na jakie zajęcia musisz być zapisana/y,
Kod i nr grupy dla Twojego kierunku:
STUDIA STACJONARNE II STOPNIA:
Ekonomia - 0600-EK1C-25/26 - ustalenie grupy - kontakt z malgorzata.woskresinska@uni.lodz.pl
Ekonomia w języku angielskim - 0600-EA1C-25/26 - 1 grupa ćwiczenia, 1 grupa laboratoria
Ekonometria i analityka danych – 0600-ED1C-25/26 - ustalenie grupy - kontakt z martyna.marczak@uni.lodz.pl
Finanse i rachunkowość - 0600-FR1C-25/26 - ustalenie grupy - kontakt z agnieszka.wilinska@uni.lodz.pl
Gospodarka przestrzenna - 0600-GP1C-25/26 – ustalenie grupy - kontakt z martyna.marczak@uni.lodz.pl
Inwestycje i nieruchomości - 0600-EI1C-25/26 - ustalenie grupy - kontakt z agnieszka.wilinska@uni.lodz.pl
Logistyka w gospodarce - 0600-LG1C-25/26 – 1 grupa ćwiczenia, 1 grupa laboratoria
Rynek finansowy - doradztwo inwestycyjne - ustalenie grupy - kontakt z agnieszka.wilinska@uni.lodz.pl
Socjologia - 0600-SO1C-25/26 – ustalenie grupy - kontakt z agnieszka.witecka@uni.lodz.pl
na naszej stronie Wydziałowej www.eksoc.uni.lodz.pl (strefa studenta-plany studiów) możesz sprawdzić na jakie zajęcia musisz być zapisana/y,
w celu uzyskania statusu studenta (na ten moment jesteście jedynie „wpisani na listę studentów” należy złożyć ślubowanie (tzn. podpisać elektronicznie w systemie USOSweb). W tym samym systemie należy również zatwierdzić oświadczenie o odpłatnościach na UŁ,
Legitymacja studencka może zostać wydana w dwóch postaciach:
1. mLegitymacji (legitymacja wirtualna w telefonie) - wydawana będzie bez opłat wszystkim studentom posiadającym numer PESEL, do korzystania z mLegitymacji niezbędne jest posiadanie aplikacji mObywatel. Legitymacja w tej formie wydawana będzie elektronicznie bez konieczności składania wniosków.
2. elektronicznej karty procesorowej (tradycyjna plastikowa legitymacja) - będzie wydawana odpłatnie:
- studentom nieposiadającym numeru PESEL,
- wyłącznie na wniosek studenta posiadającego nr PESEL - jako dodatkowa do mLegitymacji.
Wpłatę za elektroniczną kartę procesową w wysokości 22 zł należy wpłacić na konto Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego na rachunek nr 07 1240 3028 1111 0010 2943 4436.
Ważne! Osoba posiadająca PESEL może wybrać jedną lub obie formy legitymacji, bezpłatnie mLegitymację, natomiast legitymację plastikową otrzyma wyłącznie na życzenie po złożeniu wniosku i wniesieniu opłaty.
Osoba nieposiadająca nr PESEL musi wnieść opłatę za wydanie plastikowej tradycyjnej legitymacji.
Wniosek o wydanie elektronicznej legitymacji studenckiej (plastikowej) możesz pobrać tutaj. Wniosek wraz z potwierdzeniem opłaty należy złożyć w Centrum Obsługi Studenta.
Ważne sprawy techniczne:
mLegitymacja będzie aktywna w aplikacji mObywatel po podpisaniu elektronicznego ślubowania,
poza zajęciami, które znajdziecie w swoich planach studiów musicie jako studenci pierwszego roku studiów odbyć jeszcze trzy obowiązkowe szkolenia e-learningowe:
1. szkolenie BHP
2. szkolenie z przedmiotu Prawo Autorskie
3. przysposobienie biblioteczneSzczegóły dostępu do kursów znajdziecie na stronie www.eksoc.uni.lodz.pl (strefa studenta-informacje organizacyjne- obowiązkowe szkolenia on-line).
UWAGA! Uzyskanie zaliczenia szkolenia z BHP i Prawa Autorskiego jest warunkiem zaliczenia pierwszego semestru studiów, a czas na ich zaliczenie macie do 22.02.2026 r., czyli do końca semestru zimowego,
pamiętaj, że wszelkie formalności dotyczące toku studiów „załatwiać” będziesz w Centrum Obsługi Studentów (COS) Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego. Obsługa studiów podzielona jest wg kierunków. Wykaz pracowników COS wraz z danymi kontaktowymi znajduje się na naszej stronie Wydziałowej www.eksoc.uni.lodz.pl (strefa studenta- inne -Centrum Obsługi Studenta).
Pokoje COS znajdują się w budynku D (wejście od ulicy POW). Przed wizytą w COS koniecznie należy pobrać „numerek”. Biletomat znajduje się na parterze na wprost wejścia do Wydziału,
Bądź na bieżąco!
Śledź kanały Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego czyli EkSocu
www: eksoc.uni.lodz.pl
facebook: facebook.com/w.eksoc
facebook | grupa dla studentów: „Eksoc, tu studiuję”
instagram: @eksocul
LinkedIn:https://pl.linkedin.com/school/eksoc/
Informacje dla kandydatów z 2 tury naboru (wrzesień 2025)
Szanowny Kandydacie / Szanowna Kandydatko - dziękujemy za wybór naszego Wydziału
JESTEŚ „NOWY”, DOPIERO ZACZYNASZ, NIE WIESZ OD CZEGO ZACZĄĆ? KONIECZNIE ZAPOZNAJ SIĘ Z PONIŻSZYMI INFORMACJAMI, ODHACZ WSZYSTKIE PUNKTY, A POTEM TYLKO SKUP SIĘ NA NAUCE!
właśnie złożyłeś dokumenty. W ciągu kilku dni na Twoim koncie IRK pojawi się status „przyjęty”,
do końca września będziemy pracowali nad tym, aby wygenerować dla Ciebie e-mailowe konto uniwersyteckie oraz dostęp do USOSweb. Na prywatny adres @ otrzymasz informację o zakończonej procedurze. Od tego momentu w kontaktach z pracownikami Uczelni (w tym z pracownikami Centrum Obsługi Studenta - COS) należy posługiwać się WYŁĄCZNIE adresem w domenie uniwersyteckiej @edu.uni.lodz.pl. UWAGA! Absolwentom UŁ nie zakłada się nowych kont,
następnie umieścimy Twoje nazwisko we wszystkich grupach zajęciowych, jakie przewidziane są dla Twojego kierunku. Dzięki temu uzyskasz dostęp do swojego planu zajęć. Plany zajęć będą dostępne na koncie
w USOSweb. Z uwagi na możliwe zmiany, plan należy kontrolować na bieżąco oraz przeglądać w widoku tygodniowym! (plan na dany tydzień może się różnic od poprzedniego),do czasu, kiedy Twoje dane nie zostaną „zmigrowane” do systemu USOS możesz zapoznać się planem bez konieczności logowania. Instrukcja dostępu do planu znajduje się na stornie https://www.eksoc.uni.lodz.pl/strefa-studenta/plany-i-zajecia/plan-zajec
Kod dla Twojego kierunku:
Bankowość i finanse cyfrowe – 0600-BF1C-25/26
Ekonomia - 0600-EK1C-25/26
Ekonomia w języku angielskim - 0600-EA1C-25/26
Ekonometria i analityka danych – 0600-ED1C-25/26
Finanse i biznes międzynarodowy - 0600-BM1C-25/26
Finanse i rachunkowość - 0600-FR1C-25/26
Gospodarka przestrzenna - 0600-GP1C-25/26
Inwestycje i nieruchomości – 0600-EI1C-25/26
Logistyka w gospodarce - 0600-LG1C-25/26
Rynek finansowy-doradztwo inwestycyjne – 0600-RD1C-25/26
Socjologia - 0600-SO1C-25/26
UWAGA! Bierzesz udział w II turze rekrutacji, dopiero po jej zakończeniu możemy zacząć umieszczać w planie Twoje nazwisko. Nie martw się, na pewno przed rozpoczęciem zajęć będziesz mieć widoczny już cały plan swojej grupy.
z zostałeś przyjęty/a na studia, ale to nie znaczy, że posiadasz już statusu studenta. Nabędziesz go po złożeniu ślubowania. Składanie ślubowań oraz podpisywanie oświadczeń o zapoznaniu się z warunkami pobierania opłat za usługi edukacyjne w UŁ odbywać się będzie w formie elektronicznej w uczelnianym systemie teleinformatycznym,
legitymacja studencka może zostać wydana w dwóch postaciach:
1. mLegitymacja (legitymacja wirtualna w telefonie) wydawana będzie bez opłat wszystkim studentom posiadającym numer PESEL, do korzystania z mLegitymacji niezbędne jest posiadanie aplikacji mObywatel. Legitymacja w tej formie wydawana będzie elektronicznie bez konieczności składania wniosków.
2. elektroniczna karta procesorowa (tradycyjna plastikowa legitymacja) będzie wydawana odpłatnie:
- studentom nieposiadającym numeru PESEL,
- na wniosek studenta posiadającego nr PESEL - jako dodatkowa do mLegitymacji.
Wpłatę za elektroniczną kartę procesową w wysokości 22 zł należy wpłacić na konto Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego na rachunek nr 07 1240 3028 1111 0010 2943 4436,
Ważne! Osoba posiadająca PESEL może wybrać jedną lub obie formy legitymacji, bezpłatnie mLegitymację, natomiast plastikową tylko na życzenie po złożeniu wniosku i wniesieniu opłaty.
Osoba nieposiadająca nr PESEL musi złożyć wniosek o wydanie plastikowej tradycyjnej legitymacji
Osoby, które miały wcześniej wydaną legitymację przez UŁ posługują się nią do końca kształcenia w UŁ.
rok akademicki 2025/2026 rozpoczniemy uroczystą inauguracją, która odbędzie się 30.09 (wtorek). Szczegóły dotyczące wydarzenia zostaną opublikowane na stronie wydziału www.eksoc.uni.lodz.pl,
w dniu 30.09 (wtorek) odbędą się również OBOWIĄZKOWE spotkania kierunkowe. Harmonogram spotkań udostępniony zostanie na stronie Wydziałowej www.eksoc.uni.lodz.pl w drugiej połowie września,
kształcenie w semestrze zimowym w roku akademickim 2025/2026 planowane jest w formie stacjonarnej. Zajęcia rozpoczną się w dniu 2 października (czwartek),
poza zajęciami, które znajdziecie w swoich planach studiów musicie jako studenci pierwszego roku studiów odbyć jeszcze trzy obowiązkowe szkolenia e-learningowe:
1. szkolenie BHP
2. szkolenie z przedmiotu Prawo Autorskie
3. przysposobienie biblioteczneSzczegóły dostępu do kursów znajdziecie na stronie www.eksoc.uni.lodz.pl (strefa studenta-informacje organizacyjne- obowiązkowe szkolenia on-line).
UWAGA! Uzyskanie zaliczenia szkolenia z BHP i Prawa Autorskiego jest warunkiem zaliczenia pierwszego semestru studiów, a czas na ich zaliczenie macie do 22.02.2026 r., czyli do końca semestru zimowego,
pamiętaj, że wszelkie formalności dotyczące toku studiów „załatwiać” będziesz w Centrum Obsługi Studentów (COS) Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego. Obsługa studiów podzielona jest wg kierunków. Wykaz pracowników COS wraz z danymi kontaktowymi znajduje się na naszej stronie Wydziałowej www.eksoc.uni.lodz.pl (strefa studenta- inne -Centrum Obsługi Studenta).
Pokoje COS znajdują się w budynku D (wejście od ulicy POW). Przed wizytą w COS koniecznie należy pobrać „numerek”. Biletomat znajduje się na parterze na wprost wejścia do Wydziału.
na przełomie września i października na stronie www.eksoc.uni.lodz.pl znajdziesz przydatne informacje pomocnicze:
1. „Przewodniki dla studentów WITAJ NA EKSOCU” stanowiący zbiór informacji najważniejszych dla studenta,
2. formularz„EkSocowy helpdesk dla studentów”, za pośrednictwem którego możesz zgłosić swój problem, a my postaramy się pomóc Ci go rozwiązać.za kwestie zawiązane z zakwaterowaniem w domu studenckim (akademiku) oraz za sprawy związane ze stypendium socjalnym odpowiada Centrum Kształcenia i Spraw Osób Studiujących (CKiSOS)
ul. Lumumby 1/3. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie https://www.uni.lodz.pl/strony/akademiki oraz https://www.uni.lodz.pl/strefa-studenta/wsparcie/stypendia
Bądź na bieżąco!
Śledź kanały Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego czyli EkSocu
www: eksoc.uni.lodz.pl
facebook: facebook.com/w.eksoc
facebook | grupa dla studentów: „Eksoc, tu studiuję”
instagram: @eksocul
LinkedIn:https://pl.linkedin.com/school/eksoc/
youtube: youtube.com/c/wydziałekonomicznosocjologicznyuł4
