Krok 1  
Wybierz kierunek studiów

Wszystkie kierunki studiów oferowane przez Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny UŁ dostępne są w zakładce Oferta studiów.

 

Krok 2
Zarejestruj się w systemie elektronicznej rekrutacji:
rekrutacja.uni.lodz.pl

 

Krok 3
Wypełnij formularz rejestracyjny.

 

Krok 4
Wprowadź wyniki ze świadectwa dojrzałości lub oceny z dyplomu z ukończonych wcześniej studiów
 (dotyczy kandydatów na studia II stopnia).
Wprowadzając wyniki (I stopień) sprawdź dokładnie, które przedmioty są wymagane i w jakich kategoriach przy wybranym kierunku studiów.  Więcej informacji znajdziesz się w zakładce Oferta studiów.

 

Krok 5  
Zeskanuj zdjęcie i prześlij do systemu elektronicznej rekrutacji.

Zdjęcie musi spełniać wymagania obowiązujące przy wydawaniu dowodów osobistych (wymiary:35mmX45mm).

 

Krok 6
Dokonaj opłaty rekrutacyjnej.

Kwotę 85zł*  wpłać na wygenerowany przez system rekrutacyjny indywidualny numer konta. Możesz to zrobić zarówno na poczcie, jak i przelewem internetowym (termin pojawienia się opłaty na koncie to od 3 dni do 2 tygodni, zależy od formy płatności). Zgodnie z Uchwałą Senatu z opłaty zwolnieni są wychowankowie domów dziecka oraz pełne sieroty, natomiast wnioskować o zwolnienie z opłat mogą kandydaci na studia finansowane lub współfinansowane ze środków zewnętrznych. Zwrot opłaty rekrutacyjnej następuje w przypadkach określonych w Zarządzeniu Rektora nr 57 z dn.12.03.2024 r.

Zwrot opłaty rekrutacyjnej może nastąpić jedynie w przypadkach:
1) nieuruchomienia kierunku studiów;
2) nieuwzględnienia rejestracji kandydata ze względu na brak zapisu na kierunek lub
wniesieniu opłaty po terminie – zwrotowi podlega niewykorzystana opłata;
3) wniesienia opłaty w kwocie przekraczającej należność wynikającą z liczby dokonanych
zapisów – zwrotowi podlega nadwyżka wpłaconej kwoty

Zarządzenie Rektora nr 57 z dn.12.03.2024r.
Podpisane podanie należy zeskanować (zrób zdjęcie telefonem) i wysłać na adres: rekrutacja@uni.lodz.pl lub złożyć osobiście w Centrum Obsługi Studenta ul. Uniwersytecka 3 

Krok 7
Sprawdzaj swój status w systemie rekrutacyjnym - zakwalifikowany, niezakwalifikowany
.

Statusy osób zakwalifikowanych do przyjęcia na studia ogłaszane są na indywidualnym koncie rekrutacyjnym kandydata. Osoba zakwalifikowana jest uprawniona do złożenia dokumentów przed Wydziałową Podkomisją Rekrutacyjną. 
Uwaga! Kandydaci na studia niestacjonarne nie czekają na wyniki kwalifikacji i zobowiązani są do złożenia wymaganych dokumentów wg terminarza rekrutacyjnego.

Krok 8
Złóż wymagane dokumenty. 
 

Jakie?
Kiedy i gdzie?
Warunkiem koniecznym przyjęcia na studia jest złożenie kompletu wymaganych dokumentów, niezłożenie dokumentów w określonym terminie oznacza rezygnację ze studiów. 
Dokumenty możesz wysłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, na adres ul. Rewolucji 1905 r. 37/39, 90-214 Łódź, z dopiskiem REKRUTACJA, nazwa kierunku, tryb (stacjonarny/niestacjonarny) i stopień studiów (I stopień/ II stopień) wg terminarza rekrutacyjnego.

Krok 9
Podpisz umowę z Uczelnią.

Po złożeniu dokumentów otrzymasz informację o terminie odbioru legitymacji studenckiej oraz podpisaniu umowy z Uczelnią. 

*wysokość opłaty (dot. roku akademickiego 2024/2025) za postępowanie rekrutacyjne określa Zarządzenie Rektora nr 57 z dn.12.03.2024r.