Skuteczna dydaktyka i utrzymanie zainteresowania Studentów trakcie tradycyjnych zajęć zaczyna się od mózgu. To on powoduje określoną wydajność, ma określone możliwości koncentracji, percepcji, wprowadzania i przywoływania z czeluści pamięci określonych informacji, wprowadza w stan aktywności lub bierności. Jeśli działanie mózgu i zasady neurodydaktyki są dla nas niejasne, może okazać się, że wysiłek włożony w przeprowadzenie zajęć okaże się niewspółmiernie mały do osiągniętych efektów. Celem szkolenia jest pokazanie najważniejszych zasad działania i stymulowania ludzkiego mózgu, aby do jego możliwości dopasowywać metody i narzędzia wykorzystywane w pracy dydaktycznej ze Studentami.
Forma szkolenia
stacjonarna
Limit miejsc
12 osób
Miejsce szkolenia
Rektorat II
ul. Uniwersytecka 3
pok. 410 (IV piętro)
Zapisy rozpoczynają się 29 maja 2023 r.
zakończone
Informacje o projekcie